Tuesday, September 23, 2008

INTERNAL SECURITY ACT


WHAT IS THE FUCK GOIN ON HERE?!!! The goverment gets to hide behind this draconian act and hence they have shown to the world its interpretation of freedom of speech. Frankly i can't see anything wrong with what was said by Raja Petra, he was just practising his right to free speech. Its the people mentioned in his articles who are running scared and should be behind bars in Kamunting!! RPK has already been charged for sedition and criminal defamation in court so let him have his say and if found guilty then lock him up. I suppose its one sure way to shut him up so that he can't expose those fuckers hiding behind the ISA.
Hello Mr. Home Minister remember that what goes around comes around.

2 comments:

Anonymous said...

Bagi saya, hanya orang yang tak faham apa sebenarnya akta ISA yang suka cakap sesuka hati termasuklah ingin ISA dihapuskan. Mereka tak faham dan tak akan faham hakikat sebenar akta ISA diguna pakai sehingga sekarang.

Akta ISA masih perlu dan tidak boleh dihapuskan demi menjamin keselamatan negara. Mereka hanya lihat ISA kononnya disalahguna untuk menahan RPK, Teresa Kok dan lain-lain. Mereka lupa tentang Al Arqam, Al Maunah yang juga pernah ditahan di bawah akta ini. Tiada unsur perkauman atau politik di dalam penahanan ini. Ia adalah semata-mata untuk menjamin keselamatan negara.

Jika akta ISA disalahgunakan untuk tujuan politik, saya pun akan tentang. Tapi dalam isu RPK, saya rasa memang wajar jika beliau ditahan di bawah akta ini, sesuai dengan kenyataan beliau di dalam artikel beliau yang menghina Islam.

anfield devotee said...

Yer cordially invited to drop by me humble blog which focusses on politics, music & LFC!

Its called Fer Fook's Sake & we hope you'll join us at http://anfielddevotee.blogspot.com/
Fingers crossed fer the Merseyside derby this weekend!